Tanulási típus teszt

2013. december 17., kedd

42. Bookworms/ Leseratten

BOOKWORMS/ LESERATTEN

Laura: This is a brilliant whoodunit. I just can't put it down.
Emma: I wish I could say the same for the geography I am reading.
Billy: Same here. My novel is so complicated that I have to read every page twice.
Emma: Why don't you read something else?
Billy: I'll give it a few more chapters. I'm sure there's a message in there somewhere.
Laura: I think the message is that you are reading the wrong book :-)



Laura: Das ist ein brillianter Krimi. Ich kann ihn gar nicht weglegen.
Emma: Ich wünschte, ich könnte das Gleiche von der Geografie behaupten, die ich gerade lese.
Billy: Mir geht's genauso. Mein Roman ist so kompliziert, dass ich jede Seite zweimal lesen muss.
Emma: Wieso liest du nicht was anders?
Billy: Ich gebe ihm noch ein paar Kapitel. Ich bin mir sicher, da steckt irgendwo eine Botschaft darin.
Laura: Ich glaube, die Botschaft lautet, dass du das falsche Buch liest :-)

Translation/ Übersetzung/ Fordítás:
Laura: Ez egy remek krimi. Nem bírom letenni.
Emma: Bárcsak ugyanezt mondhatnám a földrajzról is, amit éppen olvasok.
Billy: Velem is így van. A regényem olyan bonyolult, hogy minden oldalt kétszer kell elolvasnom.
Emma: Miért nem olvasol valami mást?
Billy: Adok neki még egy fejezetet. Biztos vagyok benne, hogy van valamilyen rejtett üzenete.
Laura: Szerintem az az üzenet, hogy a rossz könyvet olvasod :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése